دیپلماسی❜ شهری / تهیه پیش‌نویس همکاری‌های مشهد و کازان روسیه و تشکیل نخستین جلسه مشترک

  • بازدید: ۲۷۴
شهری / تهیه پیش‌نویس همکاری‌های مشهد و کازان روسیه و تشکیل نخستین جلسه مشترک
شهرداری مشهد

نخستین جلسه مشترک همکاری‌های شهرداری مشهد، کازان و مجمع شهرداران آسیایی برگزار و براساس آن پیش‌نویس همکاری‌ها از طریق وزارت امورخارجه برای شهر کازان ارسال شد.

به گزارش پایگاه اینترنتی جهانشهر، شهر کازان یکی از شهرهای مهم روسیه و مسلمان نشین است که رویدادهای مختلف بین‌المللی در آن اجرا می‌شود.

در این جلسه پیرامون ظرفیت‌های گردشگری، معرفی دو شهر در کشورهای طرف همکاری، تبادل تور مجازی، بسترسازی همکاری آژانس‌های مسافرتی، همکاری های تبلیغاتی و تبادل تجربیات در سایر زمینه‌های مدیریت شهری گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

دبیرکل مجمع شهرداران آسیایی گفت: شهرداری مشهد با ظرفیت‌ها، تجارب و دانش فنی که در حوزه های مدیریت شهری بخصوص گردشگری دارد می‌تواند همکاری‌های خوبی میان شهرهای عضو مجمع رقم بزند و امیدوارم جلسه مشترک امروز آغاز همکاری‌ها با شهر کازان باشد.

مدیر گردشگری شهرداری کازان در این جلسه تاکید کرد: با توجه به اشتراکاتی که وجود دارد علاقه‌مندیم در رویدادهای حوزه گردشگری کازان در یکسال اتی بتوانیم از ظرفیت مجمع و شهرداری مشهد استفاده کنیم.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد نیز با اشاره به طرح‌های پیشنهادی شهر مشهد برای کازان بر کاربردی شدن گفتگوها و طراحی برنامه عملیاتی اقدامات مشترک تاکید کرد.

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/458


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها